Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

sâmbătă, 25 noiembrie 2017

Jocuri de dezvoltare personală

Deși introdusă de ceva timp în programa școlară, disciplina Dezvoltare personală continuă să fie ceva nou pentru mine. În perioada desfășurării cursurilor pentru predarea la clasa pregătitoare am inițiat cu toții câteva jocuri utile pentru această materie, dar parcă tot lipsea ceva...
De curând am descoperit o sursă de inspirație pentru a desfășura activități interesante alături de școlăreii mei, activități care să ne ajute să ne cunoaștem și să interacționăm. Mie, personal, mi s-au părut extrem de interesante și utile. Unele le desfășurăm mai des, altele o dată pe săptămână, dar toate mi s-au părut foarte utile. de exemplu, la jocul „Graficul preferințelor” le permit școlăreilor, o dată pe săptămână, să aleagă o activitate preferată pe care vor s-o desfășoare: să modelăm, să pictăm, să învățăm un cântec, să vizionăm un desen animat etc. Activitatea votată cel mai mult va fi cea pe care o vom desfășura.
Jocurile de care vorbeam le puteți găsi AICI
Spor la joacă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu