Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

luni, 16 octombrie 2017

Culori reci: „Acvariul cu pești” (A.V.A.P.)

Scrierea cifrelor necesită răbdare și multă, multă exersare pentru ca ele să se așeze, frumos rânduite, pe filele caietului de matematică.
Fiecare cifră trebuie exersată, scrisă iar și iar, iar la doar 6 ani această activitate poate fi plictisitoare. Așa că am găsit diverse prilejuri de a exersa fiecare cifră în parte. De data aceasta este vorba de cifra 3 (trei) și, cum deja știm să exersăm cifra 3 (trei) sub formă de solzișori pe spinarea peștișorilor, ne-am gândit să pictăm un acvariu cu pești colorați în culori reci: verde, albastru și violet (și am mai învățat ceva: acestea sunt culori reci și, pe lângă ele, am avut voie să folosim culoarea neagră care este nonculoare).
Noi am procedat în felul următor:

  • am trasat cu ajutorul cariocilor conturul peștișorilor: unul verde, unul albastru și altul violet;
  • am scris - tot cu carioci de culoare verde, albastru, violet - cifra 3 (trei) sub formă de solzișori;
  • am colorat cu creioanele colorate peștișorii:unul verde, unul albastru și altul violet;
  • am pictat cu pensula groasă apa din acvariu;
  • am folosit negru pentru alte detalii.
Fișa folosită ca model este următoarea:

Noi am reușit să realizăm  lucrări de care suntem foarte mândri:



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu