Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

marți, 27 martie 2018

Confecționăm din hârtie: ȚESTOASA

Pentru că suntem la litera „ț”(mic de tipar) și „Ț” (mare de tipar) ne-am gândit că ar fi distractiv să confecționăm o țestoasă.

Ideea s-a dovedit a fi total pe gustul școlăreilor, în special că am vizionat împreună desenul animat „Iepurele și broasca țestoasă” iar personajul preferat a fost, bineînțeles, țestoasa. Ea ne-a dovedit tuturor că ambiția și perseverența te ajută să câștigi.

Prin urmare, cu multă răbdare și atenție la detalii, ne-am apucat de treabă. Pentru confecționarea țestoasei am avut nevoie de:


  • hârtie colorată verde
  • bucățele de hârtie maro deschis 
  • foarfecă
  • lipici
  • șablon
Tehnicile folosite în realizarea țestoasei sunt:

  • decuparea după contur
  • plierea și lipirea hârtiei
  • ruperea hârtiei
Am imprimat șablonul pe coli de culoare verde după care am crestat cu foarfeca șablonul astfel: la cap, pe burtică și la codiță. Cu ajutorul lipiciului am suprapus și lipit părțile crestate pentru a forma o carapace drăguță. Pe carapace am lipit bucățele rupte de hârtie maro deschis.
Șablonul folosit de noi este următorul:
Rezultatul final ne-a amuzat și încântat în egală măsură pe toți:

Modul de lucru și detalii în realizarea simpaticei țestoase puteți vedea în înregistrarea de mai jos:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu