Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

sâmbătă, 21 octombrie 2017

Ne jucăm cu litera a (mic de tipar)

În ideea de a transforma activitatea de recunoaștere/identificare/citire a literei a (mic de tipar) într-o activitate dinamică, m-am gândit la un joc pe care nu l-am numit într-un fel anume, dar cred că este foarte pentru desfășurarea unei astfel de activități.

Am realizat mai multe jetoane cu imagini însoțite de scrierea denumirii imaginii. Prin tragere la sorți, școlăreii aleg un jeton și colorează litera a (mic de tipar), după care vom grupa cuvintele, prin așezare la tablă,  în cuvinte care conțin litera o dată/de două ori/de trei ori.
Jetoanele pe care le vom folosi la această activitate sunt:




Eu am hotărât că voi imprima jetoanele de două ori: la prima tragere la sorți vom ieși la tablă, a doua oară școlăreii vor lipi în caiete jetonul și vor colora litera „a” găsit în cuvânt și imaginea care îl însoțește. În acest fel voi realiza și o scurtă verificare a cunoștințelor școlăreilor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu