Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

joi, 19 octombrie 2017

Căsuța din copac (A.V.A.P.)

Activitatea pe care am desfășurat-o astăzi a venit așa...sub imboldul momentului, dar s-a dovedit extrem de plăcută pentru școlărei.
În primul rând, profitând de o zi minunată pe care toamna ne-a dăruit-o, am mers într-o mică drumeție în căutare de frunze. Nu ne-a fost greu să le găsim pentru că noi locuim în mediul rural și natura face parte din viața și firea noastră. Puțin mai greu a fost să-mi conving școlăreii că avem nevoie de frunze ceva mai mici, pentru că ei tot căutau „frunza campioană” adică frunze mari...mari de tot. Tot cu această ocazie am găsit puțin timp să observăm, pe viu, semnele minunate pe care toamna le lasă în jurul nostru: pădurea colorată, lumina blândă și dulce a soarelui, frunze galbene și arămii. Înconjurați de atâtea minunății, a fost greu să ne decidem care sunt frunzele cele mai potrivite pentru activitatea pe care intenționam s-o desfășurăm, dar am reușit. Modelele care au stat la baza activității au fost următoarele:

Rezultatele muncii noastre le puteți vedea în lucrările pe care le-am realizat:













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu