Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

miercuri, 6 septembrie 2017

Suntem pregătiți să întâmpinăm școlăreii!

Anul acesta a durat mai mult ca oricând să-mi văd clasa pregătită pentru a-i primi pe școlărei așa cum se cuvine.
Ce-i drept, amenajarea pe care mi-o doream a durat aproape ... toată vara deoarece avem parchet nou în clasă. Turnarea șapei a însemnat timp, alergătură, nervi, telefoane, întreruperea bruscă a zilelor de concediu, dar AM REUȘIT! Asamblarea parchetului a fost floare la ureche pe lângă tot zbuciumul anterior. Acum sunt extrem de mulțumită de rezultat și, mai mult ca oricând, m-am ocupat de decorarea clasei cu mare bucurie. Pentru cele mai multe idei, dar și materiale gata-confecționate, m-am inspirat de AICI și îi mulțumesc din suflet autoarei blogului.
 Abia aștept să-mi cunosc școlăreii!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu