Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

miercuri, 27 septembrie 2017

Omida (Arte vizuale/ Abilități practice)

TEMA: decuparea după contur; clasificarea/sortarea elementelor după criterii date; lipirea componentelor realizate într-o ordine sugerată.

Tot discutând despre povestea „Omida mâncăcioasă” - de care școlăreii au fost foarte încântați - am trecut la o altă activitate în care ne-am implicat toți cu mare plăcere. Noi am procedat astfel:

  • fiecare școlărel a primit un jeton roșu, albastru, verde, galben pe care era imprimat un cerc;
  • au decupat cercurile colorate;
  • au lipit, în echipă, pe coli A3, cercurile în ordinea indicată: roșu,albastru,verde,galben.
Activitatea s-a desfășurat în echipă: fiecare școlărel lipea cercurile sale pe coală în timp ce colegii erau atenți ca ordinea indicată să fie respectată și - eventual - ofereau ajutor. La final, tot în echipă, își puteau personaliza lucrarea folosind chiar și...carioci. A fost o mare încântare pentru școlărei să realizeze această lucrare, au colaborat foarte bine lucrând în echipă și activitatea s-a încheiat cu promisiunea că vom mai desfășura astfel de activități. 
Bineînțeles că mândria realizării unor lucrări atât de minunate ne-a făcut extrem de fericiți și am organizat o mică expoziție pe care oricine o poate admira.
Pentru a realiza simpatica omidă noi am imprimat pe coli colorate (roșu, albastru, verde, galben) următorul șablon:










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu