Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

joi, 7 septembrie 2017

Modele calendare școlare 2017-2018

Obișnuiesc ca, la fiecare început de an școlar, să „cutreier” alte bloguri dedicate școlăreilor, căutând tot felul de idei care să mă inspire. O idee deosebit de interesantă mi s-a părut confecționarea unui calendar școlar sub altă formă.

Pentru ciclul primar calendarul are forma unui cub și poate fi foarte ușor așezat pe masă/birou/catedră, putându-se astfel afla la îndemână în orice moment.
 Calendarul școlarilor de gimnaziu are forma unui dodecaedru și, ca și modelul cub, poate fi așezat pe masă/birou/catedră, acolo unde își găsește cu adevărat utilitatea.
Ideile mi s-au părut extrem de interesante - eu, cel puțin, pentru prima dată am văzut calendare școlare realizate astfel - și mă gândesc că ar putea fi un cadou util pentru un coleg/colegă sau - de ce nu? - pentru director.
Dacă sunteți interesați de model/șablon/indicații le puteți găsi AICI. Mie nu-mi rămâne decât să-i mulțumesc autoarei - deja am și postat un mesaj de mulțumire - și să trec la treabă. Vreau neapărat să am un astfel de calendar pe catedră la început de an școlar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu