Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

miercuri, 20 septembrie 2017

Coș cu legume/fructe

La clasa pregătitoare am numărat, sortat, comparat și am format mulțimi cu ajutorul fructelor și legumelor, amintindu-ne astfel noțiunile dobândite la grădiniță.
Am învățat și o mică poezioară despre legume, dovedind că suntem cei mai isteți școlărei:
„Tare-mi plac legumele
Le știu toate numele
Ce-mi dau ele-i o avere
Vitamine și putere
Castraveți, roșii ardei,
Ceapă verde dacă vrei
ridichi, morcovi și spanac,
Varză, cartofi, toate-mi plac!”
Spre finalul activității fiecare școlărel a primit câte un jeton cu imaginea unui fruct sau a unei legume pe care trebuia să o denumească și să despartă numele în silabe, identificând numărul de silabe din care este format. După aceea școlăreii au colorat imaginea, au decupat și au umplut coșul toamnei darnice. Lucrând ca o echipă, am reușit să realizăm o lucrare minunată de care suntem foarte, foarte mândri:
În realizarea lucrării ne-am folosit de următoarele materiale, care ne-au ajutat foarte mult:


O altă idee - care necesita un timp mai mare de realizare - ar fi fost ca școlăreii să „picteze cu degețelele”(dactilopictură) imaginile și, după ce s-au uscat foarte bine, să le decupeze și să formeze coșul toamnei darnice. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu