Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

joi, 21 septembrie 2017

Cine sunt?

Lecția „Cine sunt?”, la Dezvoltare personală, ne va ajuta să ne exprimăm corect, să ne cunoaștem unii pe alții mai bine și să ne familiarizăm cu colegii. Pentru această activitate am pregătit următoarea fișă:


Jocurile de rol pe care le vom desfășura sunt următoarele:
1. Să ne prezentăm!
Fiecare copil se va prezenta și le va spune colegilor câteva lucruri despre el: „Eu mă numesc....(numele și prenumele), sunt elev/elevă în clasa pregătitoare la școala ..... (numele școlii). Am .....ani și culoarea mea preferată este.....

2. Fiecare copil optează pentru o activitate pe care îi place să o desfășoare: Bună! Eu sunt.....ți îmi place foarte mult să:
-desenez
-pictez
-decupez
În momentul în care și-au ales activitatea, merg la echipa desenatorilor/pictorilor/decupatorilor și desfășoară activitatea pe care au numit-o ca fiind preferată. Pentru acest joc de rol am pregătit o fișă pe care, în funcție de preferințe, elevii să o picteze/coloreze/decupeze:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu