Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

miercuri, 23 august 2017

Un site extrem de util!

Fiind vacanță, am timp să răsfoiesc fără grabă și cu multă răbdare alte bloguri/site-uri în căutare de inspirație, idei.
Așa se face că de ceva timp am devenit un fel de cititoare fidelă a Prințesei Urbane, blog pe care îl urmăresc și răsfoiesc cu mare plăcere. Prințesa detaliază cu umor și farmec anumite aspecte ale experienței sale de tânără mămică a doi copii, dar abordează și alte aspecte ale vieții în care se poate regăsi orice om. Uneori mă distrează postările sale, alteori mă incită, dar de fiecare dată pot spune că răsfoitul acestui blog reprezintă „oaza mea de liniște”, pauza mea de cafea, mă umple de energie și pentru asta îi mulțumesc. Adresa Prințesei este AICI dar l-am postat de ceva vreme și în lista noastră de lecturi a blogului.
Zilele trecute am citit un articol minunat prin care Prințesa oferea cadou o imprimantă. Articolul este însoțit de argumente solide și exemple din viața personală în care întreaga familie a Prințesei se ocupă de un proiect de decupat/asamblat/lipit a unor tipare deosebite. Poți construi planete, animale, avioane, baloane zburătoare. Prințesa a oferit și adresa site-ului unde se pot găsi șabloanele și instrucțiunile, respectiv AICI , dar am postat adresa și în lista noastră de lecturi a blogului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu