Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

miercuri, 21 iunie 2017

Oficial...în vacanță! (sau nu?!)

GATA! A sosit vacanța! În fiecare an mă simt ca un școlar care a așteptat cu nerăbdare VACANȚA MARE... Îmi cumpăr o agendă nouă, de preferat nedatată și de o mărime potrivită astfel încât să poată fi strecurată confortabil în orice tip de geantă aș alege, și îmi notez:
           În această vacanță:


  • voi citi o carte pe săptămână;
  • voi inventa jocuri și activități noi cu cei doi copii ai mei;
  • voi tricota ciorapi (am descoperit un model ușor pe net și se folosesc doar două andrele);
  • voi viziona filme interesante (mă rog,, un film pe seară);
Lista rămâne deschisă... Telefonul sună și... trebuie să merg, ca asistent, la Evaluarea Națională! Da, sigur... Doar mie mi se poate întâmpla să fiu trecută pe lista de rezervă - la care nu se apelează decât foarte rar - și să fie nevoie de mine...adică rezerva. Eh, asta este, nu pot să mint și nu-mi vine să inventez vreo scuză, deci mă hotărăsc pe loc și spun: „Sigur, da, la 7.30 voi fi la școală!”Și am fost. La 7.30, pentru că sunt om de cuvânt. N-am mai citit din romanul început, n-am mai avut chef să inventez jocuri și activități noi cu cei doi copii ai mei, nici nu am tricotat și nici nu am urmărit vreun film interesant. De mâine încep un curs la care m-am înscris cândva...prin februarie și care se va termina undeva... prin 13 iulie. 
Deci: oficial... în vacanță!(sau nu?!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu