Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

miercuri, 28 iunie 2017

Badminton - un joc ideal pentru vacanță

De regulă, ieșirile în parc sunt o întreagă aventură! Purtăm cu noi un rucsac plin cu jucării potrivite pentru activitățile în aer liber pentru că - deh! - nu se știe ce chef avem și trebuie să fim pregătiți pentru orice situație.
Așa că ne „îndesăm” în buzunarele generoase o coardă, un elastic, kendama - neapărat - o minge de dimensiuni potrivite pentru a încăpea, cărțile de joc, puțină cretă colorată, sticla cu apă, ochelarii de soare, șapcă, bandană și, bineînțeles, cartea mea care nu-mi lipsește.
De câteva zile însă, Prințesa a descoperit o nouă pasiune: BADMINTON-UL. Așa că m-a scutit pe mine, dar și pe fratele său, de cărat... Acum ieșim lejer, cu două palete și un fluturaș, iar apa și cartea le „îndes” elegant într-o geantă de dimensiuni normale pentru o plimbare în parc. Și uite așa, când eu, când Prințul, devenim partenerii micuței jucătoare de badminton (ea are atâta energie că nu dă semne c-ar obosi vreodată!)
Oricum, dacă tot exersăm acest minunat sport, m-am gândit c-ar fi bine să ne însușim și ceva reguli ale jocului. Astfel am aflat că:

  • fluturașul este lovit, pe rând, de fiecare jucător, până în momentul în care unul execută o mișcare greșită;
  • se consideră greșeală dacă fluturașul este lovit de două ori de către același jucător;
  • se consideră greșeală dacă fluturașul cade în afara terenului;
  • la ratarea servei celălalt jucător câștigă punctul și are dreptul de a servi;
  • se consideră greșeală dacă fluturașul trece pe sub fileu.
Deocamdată noi jucăm sub formă de amuzament, nu pe teren special amenajat, dar ne-am distrat citind regulile și am încercat să le respectăm (cât de cât).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu