Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

sâmbătă, 3 decembrie 2016

Simplu și ușor: FULG DE NEA

Cele mai frumoase proiecte sunt acelea în care tehnica de lucru este simplă, ușoară și rezultatul este spectaculos. Începem ornarea de sărbătoare a școlii prin realizarea unor simpatici și de efect fulgișori de nea 3D. Pașii în realizarea acestora sunt extrem de ușor de realizat. Aveți nevoie de:


  • foarfecă
  • hârtie albă A4
  • aracet/lipici
Am împărțit coala A4 în patru părți egale și le-am decupat. Avem nevoie de două sferturi întregi și pe al treilea l-am rupt pe din două:






În principiu, pașii urmați sunt asemănători pentru toate cele trei părți ale fulgului. Din dreptunghiul alb am obținut mai întâi, prin îndoire,  un pătrat și am tăiat surplusul de hârtie. Am pliat pătratul pe jumătate, obținând un triunghi, apoi am pliat din nou pe jumătate obținând un triunghi mai mic. Prin îndoire am aflat jumătatea triunghiului și am îndoit iarăși triunghiul spre jumătate:




Prima parte a fulgului am decupat-o astfel:



Celelalte părți le-am decupat astfel (nu uitați că este vorba de o parte mai mare și una mai mică):


Am obținut alți doi fulgi, unul mare și unul mai mic, care arată ceva de genul acesta:

În urma parcurgerii acestor pași am obținut trei fulgișori asemănători cu cei din imagine:

Am lipit unul peste altul fulgii și am obținut un ornament minunat:









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu