Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

luni, 5 septembrie 2016

Sistemul solar - ornamente pentru clasă

Deocamdată clasa nu este pregătită pentru a-și primi cum se cuvine școlăreii, așa că trebuie să ne grăbim. În urma igienizării generale care s-a efectuat pe timpul vacanței de vară, sala noastră de clasă are un aspect destul de auster, sumbru, deși curat și igienizat.
Ne-am gândit că, fiind deja în clasa a IV-a, nu vom mai avea timp prea mult ca să-l acordăm confecționării de ornamente. Deci, ce ar putea fi mai potrivit pentru pereții clasei noastre decât Sistemul solar? Planetele sunt drăguțe, colorate, potrivite oricărui sezon și, pentru o mai multă „veridicitate” am găsit și culorile specifice fiecăreia:

  • Mercur=gri
  • Venus=galben pal
  • Pământ=albastru,verde,galben,maro
  • Marte=portocaliu
  • Jupiter=portocaliu
  • Saturn=galben
  • Uranus=albastru
  • Neptun=albastru
  • Pluto=maro
Am folosit, pentru confecționarea lor, plăci de tavan fals și, părerea noastră este că au ieșit minunate. Șabloanele au fost câteva farfurii, de dimensiuni diferite, găsite prin casă. Am încercat să păstrăm cât de cât proporțiile, dar nu avem pretenția că putem fi considerați experți.Pentru că aveam material din plin, am adăugat și luna cea somnoroasă și vom mai picta câteva steluțe vesele:








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu