Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

miercuri, 7 septembrie 2016

Sistemul solar - ornament pentru sala de clasă

Mai sunt 4 zile și începe școala!

Cu multă răbdare și resurse minime, am reușit să ornăm unul din peretele sălii de clasă. Ceea ce am reușit să realizăm ne-a întrecut chiar și propriile așteptări. Acum, acest decor ne va însoți, zi de zi, tot anul școlar. Este bine să știți că:


  • soarele, planetele, luna sunt confecționate din plăci de tavan fals pictate;
  • racheta este confecționată din o placă de zăpadă artificială mai groasă - fotografiile le vom fixa cu bolduri;
  • tot peretele l-am îmbrăcat în plasă de exterior albă(folosită în construcții) iar elementele le-am aplicat folosind agrafe de birou. Vrem să scutim pereții de cât mai multe găuri inutile lăsate de cuie sau de petele inestetice ale benzilor adezive;
  • faptul că am aplicat toate elementele decorului cu agrafe de birou ne dă posibilitatea de a redecora oricând;
  • racheta a fost fixată cu un cui dar acesta era potrivit pentru grosimea poliesterului;
  • TOTUL A COSTAT:
  • plasă de exterior (10 M)=17 lei
  • plăci tavan fals=11 lei
  • agrafe birou=3 lei
  • carton argintiu=3 lei
  • acuarele=0lei(am folosit toate seturile de acuarele rămase din activitățile anterioare)
  • TOTAL=44 LEI

Mai întâi am aplicat soarele, luna, planetele:
Apoi am integrat ca piesă de rezistență o rachetă pe care vom aplica pozele tuturor școlăreilor:

Tot decorul obținut :

Am aplicat și steluțele strălucitoare confecționate încă de ieri:

Și câțiva nori completează minunat decorul:

Acesta este rezultatul final:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu