Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

joi, 18 august 2016

Pictură pe...haine

Una din activitățile preferate din vacanță este cea în care reușim să inventăm jocuri noi în care toți să ne simțim bine. Tocmai eram într-un moment în care nu știam exact ce să mai inventez când am descoperit într-un supermarket, absolut întâmplător, un set de acuarele speciale pentru pictat pe haine. Auzisem ceva despre astfel de culori, dar credeam că se găsesc doar în magazinele de specialitate. Cu câteva luni în urmă căutasem și pe internet și am găsit, dar taxele poștale erau aproape - dacă nu mai mult - decât costul culorilor pe care ni le doream. Așa că...bine că am găsit și ni le-am cumpărat imediat.
Important este ca obiectul ce va fi ornat să fie curat, spălat fără balsam și călcat bine. După ce este pictat se lasă să se usuce foarte bine, apoi se calcă pe dos cu fierul la o temperatură mai mare. Pentru a evita lipirea culorilor, am „strecurat” în interiorul tricoului o coală, apoi l-am călcat.
Am „ornat” un tricou alb, nou nouț, pe care l-am cumpărat special, neștiind calitatea și modul de utilizare al acestor culori. Imediat am „recondiționat” și o pereche de jeanși, rămași scurți, care arată minunat. Vă „împărtășim” și vouă opera noastră:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu