Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

marți, 30 august 2016

Ornăm ușa de la intrare a dormitorului

Nu știu alții cum sunt, dar copiii mei au avut tendința încă de mici să-și personalizeze dormitorul începând chiar cu ușa acestuia. Pentru că din aglomerația de desene colecționate anul trecut nu am mai putut salva decât foarte puține și nici nu mai arătau grozav, am pus la cale un ornament prin care să avertizăm musafirii nepoftiți. Ideea ne-a venit urmărind o emisiune dedicată copiilor. Am realizat două pentru că... sunt doi copii:

Primul l-am realizat dintr-un carton mai tare. Am decupat un cerc mai mare și unul mai mic. Cercul mare l-am tăiat pe jumătate și l-am pictat mov, pe cei mare l-am vopsit roșu și verde și am scris mesajul. Am fixat cu o agrafă și bilă astfel încât partea întreagă să fie dedesubt și să se poată roti. A fost puțin dificil să potrivim cele două părți, dar am reușit:












La cel de-al doilea nu ne-am chinuit prea mult. L-am confecționat într-o ramă de carton primită la Gazeta Matematică. Am lipit două jumătăți roșu/verde din hârtie glasată și am decupat o fotografie astfel încât să fie lăsată la vedere doar culoarea și mesajul dorit. Fotografia se mișcă ușor stânga/dreapta:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu