Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

sâmbătă, 6 august 2016

Jurnal de lectură

Ca orice dascăl din zilele noastre, mă confrunt cu imensa provocare de a-mi convinge elevii să citească. Anii anteriori reușisem să „strecor” în programul nostru un mic joc pe care l-am numit „sfertul de lectură”.
În fiecare zi de luni elevii aduceau cartea de lectură și, după ce intonam imnul (activitate pe care am reușit s-o realizăm cu sfințenie la început de săptămână), ne așezam în liniște și timp de 15 minute citeam din cărțile noastre. Elevii mei au apreciat această activitate, iar eu am recitit cu plăcere unele cărți care mi-au fermecat copilăria: „Heidi, fetița munților”, „Singur pe lume”, „Cuore, inimă de copil”, „Fram, ursul polar”.
Anul acesta mă tem că va fi o altă situație... Materiile sunt mai multe, trebuie predate și studiate temeinic, timpul nu este întotdeauna de partea noastră... Așa că m-am gândit la o altfel de activitate: realizarea unui jurnal de lectură. Am conceput o copertă care să poată fi personalizată de fiecare elev, iar fișele vor fi numerotate treptat. Perioadele de realizare vor fi diferite, între 1-3 săptămâni, în funcție de lectura copiilor.
COPERTA JURNAL LECTURĂ

FIȘA PERIODICĂ A JURNALULUI DE LECTURĂ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu