Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

vineri, 5 august 2016

Ce manuale vom folosi în clasa a IV-a?

Structura anului școlar 2016-2017 s-a publicat de ceva timp, după lungi dezbateri - așa cum ne informează o sursă de pe net (mai exact libertatea.ro).
Totuși, deși cu blogul nu pot spune că m-am mai ocupat în ultimul timp - de, aveam nevoie de o vacanță adevărată -  săptămânal am verificat cu înfrigurare site-ul dedicat mărețelor manuale digitale. Speram ca anul acesta, când voi începe clasa a IV-a, să-mi aștept școlăreii cu manuale noi-nouțe, așezate frumos pe bănci, așa cum îi stă bine unui dascăl...
Avem ceva postat... mai exact Arte vizualeMuzică și mișcareEducație civică... Dar Limba română, Matematică, Istorie, Geografie...Nu-i bai! Anul școlar anterior unul din manualele prevăzute pentru clasa a III-a ne-a sosit după vacanța de primăvară! Grozav, nu? De parcă atâta amar de vreme noi am bătut pasul pe loc, așteptând... Nu-i nimic... Se spune că omul are capacitatea extraordinară de a se adapta situație. De trei ani școlari încheiați aștept ca Ministerul să realizeze nu numai că lipsa manualelor la clasele I-IV este un impediment major în procesul pe care orice dascăl, oricât de priceput, îl întâmpină, dar și că la minunata „clasă pregătitoare” este atâta nevoie de materiale - MATERIALE , NU PLANȘE SAU MOBILIER (foarte utile, dealtminteri, dar nu suficiente)- iar părinții sunt nevoiți să le achiziționeze.
Anul acesta însă m-am decis să nu mă mai las păcălită! Încă din anul școlar anterior am fost contactată de editura Litera. Recomand, oricui, cu plăcere Setul de auxiliare pentru clasa a IV-a. Eu am fost realmente cucerită de „Caietul de lucru - Limba română” pe care l-am cumpărat deja și-mi va ușura munca, pentru că suplinește cu succes manualul, iar în toamnă intenționez să achiziționez culegerea de matematică editată la aceeași editură. Până una-alta deja am achiziționat pentru matematică auxiliarul lui  E. Dăncilă. Mai mult de aceste auxiliare, bugetul restrâns al părinților nu va putea suporta. Așa că pentru celelalte materii - științe, istorie, geografie- sper să reușesc să țin pasul săptămânal cu fișe, materiale, informații pregătite de mine și...(Doamne-ajută!) să reușesc!
                                             În rest... toate bune și.... 
                                                         SUCCES ÎN NOUL AN ȘCOLAR!
Adăugați o legendă
Culegere matematică

Caiet lb.română

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu