Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

luni, 9 mai 2016

Ne jucăm cu...linii

Astăzi ne-am jucat cu linii. Oricât de curios ar părea, chiar și elevii de clasa a III-a întâmpină uneori dificultăți în mânuirea riglei și a creionului (un lucru util dacă nu avem caietele deja liniate!). Profitând de lecția Punctul.Dreapta.Segmentul de dreaptă am inventat câteva joculețe în cadrul cărora era obligatoriu să folosim rigla și creionul. Așa, pas cu pas și mai mult în joacă rigla ne-a devenit cea mai bună prietenă și toți școlăreii o folosesc cu multă plăcere.

Spargerea gheții a fost asigurată de câteva versuri, însoțite de desen, inspirate din cartea „Ghici ce am desenat aici” (o carte utilă în clasa pregătitoare, de care uitasem):
Apoi ne-am apucat serios de treabă și am desenat tot felul de imagini care imitau diverse obiecte/simboluri :



Prinzând curaj, am încercat să dăm liniei un rol foarte important și am realizat un desen 3d cu ajutorul liniilor. Bineînțeles că activitatea a fost continuată cu mare plăcere și ora următoare, la lecția de „Arte vizuale”. Liniile trasate `păcălesc ochiul” și dau impresia unei imagini 3d:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu