Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

joi, 30 aprilie 2015

C.L.R.:„UA”, „OA”; „IA”; „EA”

Fișa conține exerciții cu un grad mediu de dificultate și poate veni în completarea activităților desfășurate la clasă. Elevii vor citi un text, vor selecta cuvintele pe baza unor criterii prevăzute de cerințe, vor completa cuvinte lacunare, vor identifica scrierea corectă a cuvintelor:

Rebus: Flori de primăvara

Rebusul se axează pe recunoașterea și  denumirea unor flori de primăvară. În completare, continuând în aceeași atmosferă de joc, am prevăzut câteva ghicitori legate tot de florile de primăvară. Sperăm ca fișa să vi se pară drăguță și interesantă. Noi ne-am distrat atunci când:

A.V.- „Broscuța țestoasă”

Copiii sunt fascinați de lumea minunată a animalelor. Pentru că am studiat lectura „Iepurele și broasca țestoasă” ne-am gândit să confecționăm o broscuță din cofraje de ouă. Este foarte simplu de realizat dacă decupezi o „găoace” de jur împrejur. Apoi, cu puțină imaginație, am pictat-o pentru a-i da aspectul unei veritabile broaște țestoase. Activitatea a fost „condimentată” cu vizionarea desenului animat „Iepurele și broasca țestoasă” oferit de site-ul Trilu-lilu, dar și cu câteva curiozități despre broasca țestoasă: